Hoe moet je goed reageren op het bezwaar
‘Ik heb nu andere prioriteiten in deze herstelperiode’!
Zo antwoord je:
- Ontvangst van het bezwaar (sympathiek gezegd)
“Natuurlijk begrijp ik dat je andere prioriteiten hebt! Met het herstel is dit volkomen normaal!” » We gaan in de richting van het bezwaar, dit is wat de klant ontspant en de spanning onschadelijk maakt.
- Behandeling van het bezwaar (medeplichtig gezegd)
"Bovendien moet bijna iedereen zich concentreren om de juiste prioriteiten opnieuw stellen om de business weer aan op gang te krijgen”
» Je ziet daar relatieve dingen, die nog meer ontspannen en de openheid herstellen.
- Zachte terugkeer naar uw doel (enthousiast gezegd)
“Mijn doel is helemaal niet om dingen te overhaasten, het is eerder om onze vergadering goed te plannen, en dat op het juiste moment! En met het nemen van tijdstippen, vergadermomenten,.. kun je vaak goed anticiperen en efficiënt zijn! Dus ... "
Hier nemen we de zaken in eigen handen en gaan we richting ons doel
Ontdek meer tips op Linkedin en GoogleMyBusiness !