Prospectietraining (2 dagen)

Tweedaagse training in business development en prospectie

U wilt uw kennis van prospectie uitdiepen en uw technieken voor business development verbeteren om uw omzet te verhogen? We stellen een training in commerciële prospectie voor, gespreid over twee dagen. Wij komen (overal in België) naar u toe of ontvangen u in onze kantoren in Louvain-la-Neuve.

Prospectietraining - Volledige versie - 2 dagen

Tijdens de training zetten we 2 dagen lang theorie om in praktijk! Aan de hand van praktische oefeningen leert u campagnes opstellen die u binnen uw bedrijf kunt gebruiken. Wij bekijken samen uw producten, oplossingen en diensten. Op die manier zal u snel begrijpen wat de voordelen zijn van een goede planning en van gerichte, slagkrachtige, reproduceerbare en duurzame prospectie. Deze activiteit wordt vaak als saai, tijdrovend en lastig beschouwd. Toch is het voor elke verkoper die zijn doelstellingen wil bereiken een absolute must.

Deze training behandelt alle punten van de eendaagse prospectietraining, met nog heel wat andere aspecten, zoals workshops, bovenop.

Tweedaagse training in bedrijfsontwikkeling en prospectie

Onze prospectie- en business development-trainingen kunnen, zoals u wenst, doorgaan in uw onderneming of in onze kantoren in Brussel.

De twee dagen bieden een goed gevuld programma met onder meer:

  • Hoe leads genereren?
  • Hoe een doeltreffend lead generation-plan implementeren?
  • Hoe communiceren met uw leads om hen klant te maken?
  • Hoe een prospectiescript voor uw producten schrijven?
  • Hoe uw doelgroep selecteren?
  • Workshop en praktische oefeningen

Van segmentatie van de database tot de pipeline. Het hele circuit van lead generation komt aan bod, van segmentatie van de database tot de pipeline.

Leid uw salesmensen op in business development

Wij gooien er al onze professionele ervaring tegenaan om u de finesses van prospectie bij te brengen. Vanzelfsprekend mag u van ons ook een massa kostbare tips verwachten. Tijdens de tweedaagse leert u omgaan met de gatekeeper en hoe u van hem of haar misschien wel uw bondgenoot maakt. Maar ook afspraken vastleggen, omgaan met bezwaren, de noden van de lead ontrafelen, to-the-point oplossingen voorstellen komen in deze opleiding aan bod. Na afloop hebben selectie van prospects in een database, scripts voor cold calls en de best practices van lead generation voor u geen geheimen meer.

U leert een database aanleggen, ongeacht de bron: Sales Force, Computer profile, DTB, ...., het profiel van relevante nieuwe doelgroepen identificeren, segmenteren en LinkedIn gebruiken om leads te genereren.

Bij deze training leert u uw marketingafdelingen ondersteunen; vaak verdwijnen leads die zij met hun vele acties bijeensprokkelden eens ze aan de verkoopteams en accountmangers werden overgemaakt.

U helpt uw verkopers efficiënter te werken en hun prospectietijd beter te benutten door de leads gegenereerd door de marketeers prioriteit toe te kennen, ze met bevestigingsmails of vervolgoproepen op te volgen en de volgende stappen te plannen.

Interesse voor deze tweedaagse opleiding of voor een training van een dag? U kunt ons altijd telefonisch of via e-mail bereiken..

Juridische informatie | Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies

We gebruiken cookies om een goede werking van de website te garanderen, u kunt onze juridische informatie en ons privacybeleid lezen voor meer informatie.

Cookies accepteren Cookies beheren