Field coaching

Regelmatige monitoring van prospectiecampagnes doorheen heel België

Eens de doorlichting van uw business development achter de rug, uw marketingactieplannen uitgewerkt en de prospectie vlot loopt, moet u er nog voor zorgen dat uw salesmensen ook na verloop van tijd gemotiveerd blijven. Daarom is het belangrijk dat we uw prospectie regelmatig samen opvolgen.

Follow-up van het opzetten van uw prospectie - Field coaching

Salesmensen zijn lead hunters! Het belang en het voordeel van een doordachte, hernieuwbare en stabiele prospectie kwamen hier al uitgebreid aan bod. En toch wordt prospectie al te vaak verwaarloosd omdat het wordt beschouwd als saai, tijdrovend en ontmoedigend.

Het is echter dankzij deze salestechniek dat uw bedrijf aan naambekendheid wint en naar het succes toegroeit. Dit is een belangrijke fase die een nauwgezette follow-up vereist om competitief te zijn en op de hoogte te blijven van de nieuwste prospectie- en marketingmethoden.

Regelmatige monitoring van prospectiecampagnes doorheen heel België

Een methode die mikt op prospectie op lange termijn

Salesteams besteden het grootste deel van hun tijd aan het beheer van bestaande klanten en lopende aanvragen. Ze houden niet van prospectie en schuiven die taak liever voor zich uit.

Daarom stellen we een regelmatige follow-up van de prospectie samen met uw teams voor.

Daarbij bespreken we samen:

  • Toegepaste strategieën en prospectietechnieken
  • Behaalde resultaten
  • Optimalisering van uw lead generation
  • Kwaliteit van het gebruikte script
  • Verbetering van het gevolgde proces
  • De planning
  • Te volgen stappen om leads om te zetten in klanten?
  • Verlies geen tijd aan leads met een gering potentieel. Aarzel niet om sommige prospects opzij te schuiven.

    Deze monitoring helpt u de grondslagen van prospectie voor ogen te houden en motiveert salesteams om deze cold calls op regelmatige basis te blijven voortzetten om de echte impact op de omzet van het bedrijf te zien.

    De follow-up is een gesprek over de gevolgde trainingen, zowel de eendaagse als de tweedaagse. We frissen het geheugen van de teams op om hen te motiveren actief te blijven prospecteren.

    U wil nieuwe diagnose van lead nurturing of meer uitleg over lead generation? Neem gerust telefonisch of via e-mail contact met ons op..

Juridische informatie | Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies

We gebruiken cookies om een goede werking van de website te garanderen, u kunt onze juridische informatie en ons privacybeleid lezen voor meer informatie.

Cookies accepteren Cookies beheren