Commerciële diagnose voor kmo’s, startups en ambachtslieden
Maak de commerciële diagnose van uw bedrijf
Een marketing expert "à la carte", tot uw dienst om een diagnose te stellen van uw commerciële situatie en een analyse te maken voor de mogelijkheden om uw zichtbaarheid en uw klantenbestand te verbeteren. Er zijn tegenwoordig zoveel communicatiemiddelen beschikbaar, ik help u het beste te kiezen voor uw bedrijf.
Wat houdt mijn aanbod in?
Een bedrijfsdiagnose omvat een afspraak met de werkgever, de manager van de kmo of de vakman, waarin we uw bedrijf, uw producten of uw diensten, uw concurrenten, uw klanten, uw bezittingen bespreken en onder de loep nemen maar ook hoe je je ontwikkeling op 2 jaar projecteert.
Tijdens dit 2 uur durende interview zal mijn rol zijn om het volgende te begrijpen:
- Jouw specifieke functie
- Uw sector van activiteit
- Uw geografisch actieterrein
- Uw klantendoel
Na deze uitwisseling stel ik een complete analyse, commerciële diagnose en vooral een advies voor om concrete marketingacties te ondernemen om uw doel te bereiken en uw projecten een duw in de rug te geven. Een marketing- en verkoopraamwerk gebaseerd op mijn 23-jarige ervaring met kmo’s.
Advies en planning van je acties
Met dit constructieve en creatieve advies kunt u nieuwe klanten aantrekken, nieuwe strategische pistes ontdekken om daaropvolgende inkomstenbronnen te vinden. De gemaakte voorstellen blijven binnen het budget en de tijd die u hebt gedefinieerd.
Dit plan zal u ook, indien u dat wenst, een aantal leveranciers en medewerkers voorstellen. Deze zouden u kunnen helpen met bepaalde acties zoals een betere referentie van uw website, communicatie op de sociale netwerken, geografische reclamecampagnes, ...
Als uw bedrijf voornamelijk is gericht op andere bedrijven, B2B, kan ik u ook een prospectieplan en planning aanbieden.
Samenvattend omvat mijn aanbod een interview, een all-inclusive prijs om een volledig deskundig rapport te ontvangen, gedetailleerd met duidelijke te ondernemen marketingacties, afhankelijk van uw budget en tijd, om uw volgende klanten te vinden.
Als u niet de tijd heeft om deze communicatieacties op te volgen, te zoeken naar nieuwe klanten, kan ik u voorstellen dit zelf te doen tegen een maandelijks betaling. Aarzel niet om contact met me op te nemen voor meer informatie.